Jeep Cherokee 1989 vs Chevrolet Blazer 1998
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 4.0 Benzīns | 4.3 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 185 ZS | 190 ZS | |
Griezes moments: | 296 NM | 338 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.5 sekundes | 10.1 sekundes | |
Jeep Cherokee dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā Chevrolet Blazer, savukārt griezes moments ir par 42 NM mazāks nekā Chevrolet Blazer. Neskatoties uz mazāku jaudu Jeep Cherokee sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 12.8 | 14.3 | |
Degvielas patēriņa ziņā Jeep Cherokee ir labāka izvēle. Jeep Cherokee degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem mazāks nekā Chevrolet Blazer, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Jeep Cherokee var ietaupīt 225 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 76 litri | 68 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 590 km kombinētajā ciklā | 470 km kombinētajā ciklā | |
Jeep Cherokee ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.24 m | 4.64 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.63 m | 1.61 m | |
Jeep Cherokee ir par 40 cm īsāks nekā Chevrolet Blazer, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Jeep Cherokee ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 1903 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1920 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 12 metri | |
Jeep Cherokee apgriešanās diametrs ir par 1.1 metriem mazāks nekā Chevrolet Blazer, tas nozīmē, ka ar Jeep Cherokee var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`500 | 2`041 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 4400 | 3000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Jeep Cherokee ir
|
Chevrolet Blazer ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|