Lexus GS 2000 vs Mazda Xedos 9 2001
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Benzīns | 2.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 219 ZS | 164 ZS | |
Griezes moments: | 294 NM | 212 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.2 sekundes | 11 sekundes | |
Lexus GS ir dinamiskāks braukšanā. Lexus GS dzinēja jauda ir par 55 ZS lielāka nekā Mazda Xedos 9, savukārt griezes moments ir par 82 NM lielāks nekā Mazda Xedos 9. Pateicoties lielākai jaudai Lexus GS sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 12.0 | 10.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda Xedos 9 ir labāka izvēle. Lexus GS degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Mazda Xedos 9, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Lexus GS var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 68 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 620 km kombinētajā ciklā | 630 km kombinētajā ciklā | |
850 km ārpus pilsētas | 830 km ārpus pilsētas | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda Xedos 9) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Lexus GS) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Lexus IS, Lexus RX, Lexus ES | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 626, Mazda MX-6 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Lexus GS varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mazda Xedos 9 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.80 m | 4.88 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.40 m | |
Lexus GS ir par 8 cm īsāks nekā Mazda Xedos 9, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Lexus GS ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 515 litri | 430 litri | |
Lexus GS ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Lexus GS bagāžas nodalījuma tilpums ir par 85 litriem lielāks nekā Mazda Xedos 9. Iespējams, Mazda Xedos 9 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11.4 metri | |
Lexus GS apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Mazda Xedos 9, tas nozīmē, ka ar Lexus GS var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`120 | 1`940 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 3600 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Lexus GS ir
|
Mazda Xedos 9 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|