LatviešuEnglishEspañol

Mazda 6 2010 vs Citroen C6 2005

 
Mazda 6
2010 - 2012
Citroen C6
2005 - 2013
Pārnesumu kārba: ManuālāAutomāts
Dzinējs: 2.2 Dīzelis2.7 Dīzelis

Jauda un dinamika

Jauda: 163 ZS208 ZS
Griezes moments: 360 NM440 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 9.2 sekundes8.9 sekundes
Citroen C6 ir dinamiskāka braukšana.
Mazda 6 dzinēja jauda ir par 45 ZS mazāka nekā Citroen C6, savukārt griezes moments ir par 80 NM mazāks nekā Citroen C6. Mazākas jaudas dēļ Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 5.48.7
Reālais degvielas patēriņš: 6.6 l/100km8.9 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.3 litriem mazāks nekā Citroen C6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 6 var ietaupīt 495 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem mazāks nekā Citroen C6.
Degvielas bākas tilpums: 64 litri72 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1180 km kombinētajā ciklā820 km kombinētajā ciklā
1420 km ārpus pilsētas1050 km ārpus pilsētas
960 km ar reālo patēriņu800 km ar reālo patēriņu
Mazda 6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Izmēri

Garums: 4.76 m4.91 m
Platums: 1.80 m1.86 m
Augstums: 1.44 m1.46 m
Mazda 6 ir mazāks.
Mazda 6 ir par 16 cm īsāks nekā Citroen C6, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 6 ir par 2 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 510 litri407 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1702 litrinav datu
Mazda 6 ir lielāka bagāžas ietilpība.
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 103 litriem lielāks nekā Citroen C6. Iespējams, Citroen C6 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks.
Apgriešanās diametrs: 10.8 metri12.4 metri
Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 1.6 metriem mazāks nekā Citroen C6, tas nozīmē, ka ar Mazda 6 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 2`1102`335
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
virs vidējās
nav datu
Vidējā cena (€): 40004000
Priekšrocības un trūkumi: Mazda 6 ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • labāka manevrētspēja
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Citroen C6 ir
  • jaudīgāks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]