Mazda 6 2010 vs Toyota Avensis 2012
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 152 ZS | |
Griezes moments: | 226 NM | 196 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.4 sekundes | 9 sekundes | |
Mazda 6 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda 6 dzinēja jauda ir par 18 ZS lielāka nekā Toyota Avensis, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Toyota Avensis. Pateicoties lielākai jaudai Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.0 | 6.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Avensis ir labāka izvēle. Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Toyota Avensis, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 6 var nākties iegādāties par 165 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 800 km kombinētajā ciklā | 860 km kombinētajā ciklā | |
1010 km ārpus pilsētas | 1070 km ārpus pilsētas | ||
Toyota Avensis ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 6 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 17 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda Tribute | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Toyota RAV4, Toyota Camry | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Avensis varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Toyota Avensis dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.76 m | 4.71 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.48 m | |
Mazda 6 ir par 5 cm garāks nekā Toyota Avensis, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 6 ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 510 litri | 509 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1702 litri | nav datu | |
Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 1 litriem lielāks nekā Toyota Avensis. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 10.8 metri | |
Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā Toyota Avensis, tas nozīmē, ka ar Mazda 6 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`970 | 2`020 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | virs vidējās | |
Toyota Avensis ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 6 nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Avensis, attiecīgi Toyota Avensis kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4000 | 7800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 6 ir
|
Toyota Avensis ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|