Mazda 6 2008 vs Toyota Avensis 2006
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 129 ZS | |
Griezes moments: | 165 NM | 170 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12 sekundes | 10 sekundes | |
Toyota Avensis ir dinamiskāka braukšana. Mazda 6 dzinēja jauda ir par 9 ZS mazāka nekā Toyota Avensis, savukārt griezes moments ir par 5 NM mazāks nekā Toyota Avensis. Mazākas jaudas dēļ Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.9 l/100km | 7.7 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Toyota Avensis, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 6 var ietaupīt 45 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Toyota Avensis. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 920 km kombinētajā ciklā | 830 km kombinētajā ciklā | |
1200 km ārpus pilsētas | 1030 km ārpus pilsētas | ||
810 km ar reālo patēriņu | 770 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 6 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 18 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Toyota Corolla, Toyota Yaris | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Avensis varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Toyota Avensis dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.76 m | 4.64 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.48 m | |
Mazda 6 ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Mazda 6 ir par 12 cm garāks nekā Toyota Avensis, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Mazda 6 ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 510 litri | 520 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1702 litri | nav datu | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 10 litriem mazāks nekā Toyota Avensis. Tas varētu liecināt, ka Mazda 6 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 11 metri | |
Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Toyota Avensis, tas nozīmē, ka ar Mazda 6 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`820 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | augsta | |
Toyota Avensis ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 6 nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Avensis, attiecīgi Toyota Avensis kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3000 | 3200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 6 ir
|
Toyota Avensis ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|