Mazda 6 2010 vs Opel Insignia 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 163 ZS | 160 ZS | |
Griezes moments: | 360 NM | 350 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.2 sekundes | 9.9 sekundes | |
Mazda 6 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda 6 dzinēja jauda ir par 3 ZS lielāka nekā Opel Insignia, savukārt griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā Opel Insignia. Pateicoties lielākai jaudai Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.4 | 6.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km | 6.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Opel Insignia, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 6 var ietaupīt 90 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Opel Insignia. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1180 km kombinētajā ciklā | 1160 km kombinētajā ciklā | |
1420 km ārpus pilsētas | 1420 km ārpus pilsētas | ||
960 km ar reālo patēriņu | 1040 km ar reālo patēriņu | ||
Klīrenss: | 165 mm | 160 mm | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda CX-7 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Astra, Opel Zafira | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Opel Insignia dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.79 m | 4.91 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.52 m | |
Mazda 6 ir mazāks. Mazda 6 ir par 12 cm īsāks nekā Opel Insignia, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 6 ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 519 litri | 540 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1751 litri | 1530 litri | |
Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 21 litriem mazāks nekā Opel Insignia. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 6 (par 221 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 10.9 metri | |
Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā Opel Insignia, tas nozīmē, ka ar Mazda 6 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`145 | 2`290 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
Mazda 6 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Opel Insignia nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4200 | 4600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 6 ir
|
Opel Insignia ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|