Mazda 6 2010 vs Peugeot 407 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 163 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 360 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.2 sekundes | 10.1 sekundes | |
Mazda 6 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda 6 dzinēja jauda ir par 27 ZS lielāka nekā Peugeot 407, savukārt griezes moments ir par 40 NM lielāks nekā Peugeot 407. Pateicoties lielākai jaudai Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.4 | 6.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km | 6.3 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Peugeot 407, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 6 var ietaupīt 90 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Peugeot 407. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 66 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1180 km kombinētajā ciklā | 1100 km kombinētajā ciklā | |
1420 km ārpus pilsētas | 1320 km ārpus pilsētas | ||
960 km ar reālo patēriņu | 1040 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 520'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 407 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda CX-7 | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Peugeot 308, Citroen C5, Citroen C4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 407 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.79 m | 4.77 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.49 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mazda 6 ir par 2 cm garāks nekā Peugeot 407, par 2 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 519 litri | 448 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1751 litri | nav datu | |
Mazda 6 ir lielāka bagāžas ietilpība. Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 71 litriem lielāks nekā Peugeot 407. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 12 metri | |
Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Peugeot 407. | |||
Pilna masa (kg): | 2`145 | 2`195 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | zem vidējās | |
Mazda 6 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 407 nopietni defekti konstatēti apmēram 115 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4200 | 2400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 6 ir
|
Peugeot 407 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|