Mazda 6 2005 vs Peugeot 407 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 121 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | 11.2 sekundes | |
Mazda 6 dzinēja jauda ir par 15 ZS mazāka nekā Peugeot 407, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Neskatoties uz mazāku jaudu Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km | 7.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Peugeot 407, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 6 var ietaupīt 165 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Peugeot 407. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 66 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1040 km kombinētajā ciklā | 910 km kombinētajā ciklā | |
960 km ar reālo patēriņu | 850 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 520'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 407 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda 5 | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Peugeot 308, Citroen C5, Citroen C4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 407 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.71 m | 4.76 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.49 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mazda 6 ir par 5 cm īsāks nekā Peugeot 407, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 6 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 505 litri | 448 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1712 litri | 1365 litri | |
Mazda 6 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 57 litriem lielāks nekā Peugeot 407. Iespējams, Peugeot 407 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 6 (par 347 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 12 metri | |
Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem mazāks nekā Peugeot 407, tas nozīmē, ka ar Mazda 6 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`040 | nav datu | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | zema | |
Mazda 6 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 407 nopietni defekti konstatēti apmēram 55 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 1200 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.7/10 | 7.1/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 6 ir
|
Peugeot 407 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|