Mazda 6 2005 vs Peugeot 407 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.3 Benzīns | 2.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 166 ZS | 158 ZS | |
Griezes moments: | 207 NM | 217 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.2 sekundes | 9.3 sekundes | |
Mazda 6 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda 6 dzinēja jauda ir par 8 ZS lielāka nekā Peugeot 407, taču griezes moments ir par 10 NM mazāks nekā Peugeot 407. Pateicoties lielākai jaudai Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.8 | 9.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.2 l/100km | 9.0 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Peugeot 407, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 6 var ietaupīt 30 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Peugeot 407. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 66 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 720 km kombinētajā ciklā | 730 km kombinētajā ciklā | |
900 km ārpus pilsētas | 970 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 730 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 380'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 16 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda Tribute | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Citroen C8, Peugeot 607 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 6 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.71 m | 4.76 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.49 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mazda 6 ir par 5 cm īsāks nekā Peugeot 407, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 6 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 505 litri | 489 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1712 litri | 1365 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 16 litriem lielāks nekā Peugeot 407. Iespējams, Peugeot 407 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 6 (par 347 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 12 metri | |
Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem mazāks nekā Peugeot 407, tas nozīmē, ka ar Mazda 6 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`000 | 2`195 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | zema | |
Mazda 6 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 407 nopietni defekti konstatēti apmēram 55 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 1200 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.7/10 | 7.1/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 6 ir
|
Peugeot 407 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|