Mazda 6 2002 vs BMW 3 sērija 2001
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 141 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 181 NM | 200 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes | 9.6 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. Mazda 6 dzinēja jauda ir par 2 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 19 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.5 | 7.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.4 l/100km | 8.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 6 var nākties iegādāties par 165 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 850 km kombinētajā ciklā | |
960 km ārpus pilsētas | 1100 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 750 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 6) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 380'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 6 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.69 m | 4.48 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.41 m | |
Mazda 6 ir lielāks. Mazda 6 ir par 21 cm garāks nekā BMW 3 sērija, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Mazda 6 ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 505 litri | 435 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1712 litri | 1345 litri | |
Mazda 6 ir lielāka bagāžas ietilpība. Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 70 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 6 (par 367 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10 metri | |
Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Mazda 6 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`905 | 1`935 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | vidēja | zema | |
Mazda 6 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 2400 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 6.3/10 | 7.9/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 6 ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|