Mazda 6 2002 vs Alfa Romeo 156 2002
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 141 ZS | 165 ZS | |
Griezes moments: | 181 NM | 206 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes | 8.2 sekundes | |
Alfa Romeo 156 ir dinamiskāka braukšana. Mazda 6 dzinēja jauda ir par 24 ZS mazāka nekā Alfa Romeo 156, savukārt griezes moments ir par 25 NM mazāks nekā Alfa Romeo 156. Mazākas jaudas dēļ Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.5 | 8.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.4 l/100km | 9.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Alfa Romeo 156, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 6 var ietaupīt 60 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem mazāks nekā Alfa Romeo 156. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 700 km kombinētajā ciklā | |
960 km ārpus pilsētas | 920 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 640 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 250'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 6 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo GT, Alfa Romeo Spider, Alfa Romeo GTV | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 6 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Alfa Romeo 156 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.69 m | 4.43 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.42 m | |
Mazda 6 ir lielāks. Mazda 6 ir par 26 cm garāks nekā Alfa Romeo 156, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Mazda 6 ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 505 litri | 360 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1712 litri | 1180 litri | |
Mazda 6 ir lielāka bagāžas ietilpība. Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 145 litriem lielāks nekā Alfa Romeo 156. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 6 (par 532 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11.1 metri | |
Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Alfa Romeo 156. | |||
Pilna masa (kg): | 1`905 | 1`815 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | zema | |
Mazda 6 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Alfa Romeo 156 nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 6 ir
|
Alfa Romeo 156 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|