Mazda 6 2012 vs Opel Insignia 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 160 ZS | |
Griezes moments: | 380 NM | 350 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.1 sekundes | 9.5 sekundes | |
Mazda 6 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda 6 dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā Opel Insignia, taču griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Opel Insignia. Neskatoties uz mazāku jaudu Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 3.9 | 5.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.0 l/100km | 6.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem mazāks nekā Opel Insignia, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 6 var ietaupīt 285 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Opel Insignia. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1580 km kombinētajā ciklā | 1200 km kombinētajā ciklā | |
1820 km ārpus pilsētas | 1450 km ārpus pilsētas | ||
1030 km ar reālo patēriņu | 1040 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda CX-7 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Astra, Opel Zafira | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Opel Insignia dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.87 m | 4.83 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.50 m | |
Mazda 6 ir par 4 cm garāks nekā Opel Insignia, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 6 ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 489 litri | 500 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1010 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 11 litriem mazāks nekā Opel Insignia. Tas varētu liecināt, ka Mazda 6 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 10.9 metri | |
Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Opel Insignia, tas nozīmē, ka ar Mazda 6 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 2`125 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
Mazda 6 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Opel Insignia nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 7000 | 4800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 6 ir
|
Opel Insignia ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|