Mazda 6 2010 vs Mazda 6 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 165 ZS | |
Griezes moments: | 165 NM | 210 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.4 sekundes | 9.1 sekundes | |
Mazda 6 2012 ir dinamiskāka braukšana. Mazda 6 2010 dzinēja jauda ir par 45 ZS mazāka nekā Mazda 6 2012, savukārt griezes moments ir par 45 NM mazāks nekā Mazda 6 2012. Mazākas jaudas dēļ Mazda 6 2010 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.4 | 5.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.0 l/100km | 7.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 2012 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 6 2010 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Mazda 6 2012, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 6 2010 var nākties iegādāties par 75 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 6 2010 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Mazda 6 2012. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1000 km kombinētajā ciklā | 1050 km kombinētajā ciklā | |
1300 km ārpus pilsētas | 1260 km ārpus pilsētas | ||
800 km ar reālo patēriņu | 860 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda CX-5, Mazda CX-3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 6 2012 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mazda 6 2012 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.76 m | 4.87 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.45 m | |
Mazda 6 2010 ir mazāks. Mazda 6 2010 ir par 12 cm īsāks nekā Mazda 6 2012, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 6 2010 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 519 litri | 489 litri | |
Mazda 6 2010 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Mazda 6 2010 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 30 litriem lielāks nekā Mazda 6 2012. Iespējams, Mazda 6 2012 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 10.2 metri | |
Mazda 6 2010 apgriešanās diametrs ir par 1.6 metriem lielāks nekā Mazda 6 2012, tas nozīmē, ka ar Mazda 6 2010 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`885 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 5000 | 7000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 6 ir
|
Mazda 6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|