Mazda 6 2002 vs Peugeot 407 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 141 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 181 NM | 190 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.7 sekundes | 9.1 sekundes | |
Peugeot 407 ir dinamiskāka braukšana. Mazda 6 dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Peugeot 407, taču griezes moments ir par 9 NM mazāks nekā Peugeot 407. Neskatoties uz lielāku jaudu Mazda 6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.5 | 8.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.4 l/100km | 8.8 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Peugeot 407, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 6 var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Mazda 6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Peugeot 407. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 66 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 800 km kombinētajā ciklā | |
960 km ārpus pilsētas | 1030 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 740 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5 | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Peugeot 206, Citroen Xsara Picasso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 407 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.67 m | 4.68 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.45 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mazda 6 ir par 1 cm īsāks nekā Peugeot 407, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 6 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | 407 litri | |
Mazda 6 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Mazda 6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 93 litriem lielāks nekā Peugeot 407. Iespējams, Peugeot 407 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 12 metri | |
Mazda 6 apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem mazāks nekā Peugeot 407, tas nozīmē, ka ar Mazda 6 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`840 | 1`998 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Mazda 6 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Peugeot 407, attiecīgi Mazda 6 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 1400 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 6.3/10 | 7.1/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 6 ir
|
Peugeot 407 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|