Mazda 626 1999 vs SAAB 9-3 1998
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 100 ZS | 130 ZS | |
Griezes moments: | 152 NM | 177 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.8 sekundes | 11 sekundes | |
SAAB 9-3 ir dinamiskāka braukšana. Mazda 626 dzinēja jauda ir par 30 ZS mazāka nekā SAAB 9-3, savukārt griezes moments ir par 25 NM mazāks nekā SAAB 9-3. Mazākas jaudas dēļ Mazda 626 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.6 | 9.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.0 l/100km | 9.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 626 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 626 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem mazāks nekā SAAB 9-3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 626 var ietaupīt 225 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 626 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā SAAB 9-3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 68 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 740 km kombinētajā ciklā | |
1030 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
800 km ar reālo patēriņu | 740 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 626 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 626 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 323, Mazda Premacy | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā SAAB 9000, SAAB 900 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
SAAB 9-3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.59 m | 4.63 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.43 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mazda 626 ir par 4 cm īsāks nekā SAAB 9-3, platums ir praktiski vienāds arī automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 502 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.5 metri | |
Mazda 626 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā SAAB 9-3. | |||
Pilna masa (kg): | 1`685 | 1`600 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | augsta | |
SAAB 9-3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 626 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā SAAB 9-3, attiecīgi SAAB 9-3 kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 800 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 6.2/10 | 7.8/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 626 ir
|
SAAB 9-3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|