Mazda 626 1997 vs Volvo 850 1994
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 126 ZS | |
Griezes moments: | 170 NM | 170 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes | 11.7 sekundes | |
Mazda 626 dzinēja jauda ir par 11 ZS mazāka nekā Volvo 850, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Neskatoties uz mazāku jaudu Mazda 626 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.9 | 8.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.0 l/100km | 9.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 626 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 626 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Volvo 850, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 626 var ietaupīt 150 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 626 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem mazāks nekā Volvo 850. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 73 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 810 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
800 km ar reālo patēriņu | 740 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volvo 850 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 20 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Volvo V70, Volvo S70 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Volvo 850 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.58 m | 4.67 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.41 m | |
Mazda 626 ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Mazda 626 ir par 9 cm īsāks nekā Volvo 850, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 626 ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 502 litri | 445 litri | |
Mazda 626 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Mazda 626 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 57 litriem lielāks nekā Volvo 850. Iespējams, Volvo 850 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.6 metri | |
Mazda 626 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Volvo 850. | |||
Pilna masa (kg): | 1`685 | 1`840 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | zem vidējās | |
Mazda 626 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volvo 850 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 626, attiecīgi Mazda 626 kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 1400 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 6.7/10 | 8.5/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 626 ir
|
Volvo 850 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|