Mazda 626 1991 vs BMW 3 sērija 1993
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 117 ZS | 102 ZS | |
Griezes moments: | 173 NM | 150 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.4 sekundes | 12 sekundes | |
Mazda 626 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda 626 dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 23 NM lielāks nekā BMW 3 sērija. Pateicoties lielākai jaudai Mazda 626 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.0 | 7.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.5 l/100km | 8.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 626 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 626 var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 626 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 670 km kombinētajā ciklā | |
700 km ar reālo patēriņu | 650 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 626 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 626) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 520'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 626 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mazda MX-6 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.70 m | 4.21 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.39 m | 1.39 m | |
Mazda 626 ir lielāks. Mazda 626 ir par 49 cm garāks nekā BMW 3 sērija, par 5 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 455 litri | 325 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
747 litri | 1030 litri | |
Mazda 626 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 130 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW 3 sērija (par 283 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10 metri | |
Mazda 626 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Mazda 626 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`675 | 1`635 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | zema | |
Mazda 626 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 626, attiecīgi Mazda 626 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 600 | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 626 ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|