LatviešuEnglishEspañol

Mazda 626 1991 vs BMW 3 sērija 1993

 
Mazda 626
1991 - 1995
BMW 3 sērija
1993 - 1999
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.0 Benzīns1.6 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 117 ZS102 ZS
Griezes moments: 173 NM150 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 10.4 sekundes12 sekundes
Mazda 626 ir dinamiskāks braukšanā.
Mazda 626 dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 23 NM lielāks nekā BMW 3 sērija. Pateicoties lielākai jaudai Mazda 626 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 8.07.7
Reālais degvielas patēriņš: 8.5 l/100km8.0 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 626 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 626 var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 626 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri52 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 750 km kombinētajā ciklā670 km kombinētajā ciklā
700 km ar reālo patēriņu650 km ar reālo patēriņu
Mazda 626 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)Aizmugures piedziņa (RWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 626) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 520'000 km420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 626 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 6 gadi9 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots arī Mazda MX-6Izmantots tikai šim modelim
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.

Izmēri

Garums: 4.70 m4.21 m
Platums: 1.75 m1.70 m
Augstums: 1.39 m1.39 m
Mazda 626 ir lielāks.
Mazda 626 ir par 49 cm garāks nekā BMW 3 sērija, par 5 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras.
Bagāžnieka tilpums: 455 litri325 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
747 litri1030 litri
Mazda 626 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 130 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW 3 sērija (par 283 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.6 metri10 metri
Mazda 626 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Mazda 626 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 1`6751`635
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
virs vidējās

zema
Mazda 626 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 626, attiecīgi Mazda 626 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 6002000
Priekšrocības un trūkumi: Mazda 626 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks dzinēja resurss
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
BMW 3 sērija ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • mazāks degvielas patēriņš
  • labāka manevrētspēja
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]