Mazda 626 1988 vs Mercedes E klase 1989
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 61 ZS | 75 ZS | |
Griezes moments: | 121 NM | 126 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 20.8 sekundes | 21.7 sekundes | |
Mazda 626 dzinēja jauda ir par 14 ZS mazāka nekā Mercedes E klase, savukārt griezes moments ir par 5 NM mazāks nekā Mercedes E klase. Neskatoties uz mazāku jaudu Mazda 626 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 | 7.2 | |
Mazda 626 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Mercedes E klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 626 var ietaupīt 45 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 72 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 860 km kombinētajā ciklā | 1000 km kombinētajā ciklā | |
Mercedes E klase ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 626) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 630'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes E klase dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 20 gadi | 17 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 626 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mercedes E klase dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.59 m | 4.76 m | |
Platums: | 1.69 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.49 m | |
Mazda 626 ir mazāks. Mazda 626 ir par 17 cm īsāks nekā Mercedes E klase, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 626 ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11.2 metri | |
Mazda 626 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Mercedes E klase. | |||
Pilna masa (kg): | 945 | 1`500 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | augsta | |
Vidējā cena (€): | 2200 | 6600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 626 ir
|
Mercedes E klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|