Mazda 626 1990 vs Mercedes E klase 1992
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Benzīns | 2.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 116 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 178 NM | 210 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.5 sekundes | 10.8 sekundes | |
Mazda 626 dzinēja jauda ir par 34 ZS mazāka nekā Mercedes E klase, savukārt griezes moments ir par 32 NM mazāks nekā Mercedes E klase. Neskatoties uz mazāku jaudu Mazda 626 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.2 | 9.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.6 l/100km | 9.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 626 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 626 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem mazāks nekā Mercedes E klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 626 var ietaupīt 210 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 626 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Mercedes E klase. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 72 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 730 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
690 km ar reālo patēriņu | 780 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 626) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 600'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes E klase dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 8 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.59 m | 4.76 m | |
Platums: | 1.69 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.49 m | |
Mazda 626 ir mazāks. Mazda 626 ir par 17 cm īsāks nekā Mercedes E klase, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 626 ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11.2 metri | |
Mazda 626 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Mercedes E klase. | |||
Pilna masa (kg): | 1`250 | 2`100 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | augsta | |
Mercedes E klase ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 626 nopietni defekti konstatēti apmēram 50 procentos gadījumu biežāk nekā Mercedes E klase, attiecīgi Mercedes E klase kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2200 | 6600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 626 ir
|
Mercedes E klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|