Mazda 626 1999 vs Mazda 3 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 178 NM | 187 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 9.1 sekundes | |
Mazda 3 ir dinamiskāka braukšana. Mazda 626 dzinēja jauda ir par 14 ZS mazāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 9 NM mazāks nekā Mazda 3. Mazākas jaudas dēļ Mazda 626 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.1 | 7.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.3 l/100km | 8.4 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 626 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 626 var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Mazda 626 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Mazda 3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 790 km kombinētajā ciklā | 740 km kombinētajā ciklā | |
980 km ārpus pilsētas | 960 km ārpus pilsētas | ||
770 km ar reālo patēriņu | 650 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 626 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 626 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mazda 626 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.59 m | 4.58 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.47 m | |
Mazda 626 ir par 1 cm garāks nekā Mazda 3, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 626 ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 502 litri | 430 litri | |
Mazda 626 ir lielāka bagāžas ietilpība. Mazda 626 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 72 litriem lielāks nekā Mazda 3. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.4 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`685 | 1`790 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | augsta | |
Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 626 nopietni defekti konstatēti apmēram 840 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 3200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 626 ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|