Mazda CX-7 2009 vs Chevrolet Captiva 2006
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 173 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.3 sekundes | 12.2 sekundes | |
Mazda CX-7 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda CX-7 dzinēja jauda ir par 23 ZS lielāka nekā Chevrolet Captiva, savukārt griezes moments ir par 80 NM lielāks nekā Chevrolet Captiva. Pateicoties lielākai jaudai Mazda CX-7 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.5 | 8.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.4 l/100km | 10.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda CX-7 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda CX-7 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Chevrolet Captiva, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda CX-7 var ietaupīt 180 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda CX-7 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem mazāks nekā Chevrolet Captiva. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 69 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 910 km kombinētajā ciklā | 740 km kombinētajā ciklā | |
1040 km ārpus pilsētas | 890 km ārpus pilsētas | ||
820 km ar reālo patēriņu | 640 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda CX-7 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 530'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Chevrolet Captiva dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Opel Antara, Chevrolet Epica, Chevrolet Cruze | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Chevrolet Captiva varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Chevrolet Captiva dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.70 m | 4.64 m | |
Platums: | 1.87 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.65 m | 1.72 m | |
Mazda CX-7 ir lielāks, bet zemāks. Mazda CX-7 ir par 6 cm garāks nekā Chevrolet Captiva, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Mazda CX-7 ir par 8 cm zemāks. | |||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 455 litri | 465 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 465 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 455 litri | 465 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
774 litri | 930 litri | |
Versijā ar 5 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Chevrolet Captiva (par 10 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Chevrolet Captiva (par 156 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 11.5 metri | |
Mazda CX-7 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Chevrolet Captiva. | |||
Pilna masa (kg): | 2`430 | 2`505 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 6400 | 4200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda CX-7 ir
|
Chevrolet Captiva ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|