Mazda MX-3 1994 vs Mercedes CLK 1997
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 2.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 193 ZS | |
Griezes moments: | 137 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.5 sekundes | 8.4 sekundes | |
Mercedes CLK ir dinamiskāka braukšana. Mazda MX-3 dzinēja jauda ir par 83 ZS mazāka nekā Mercedes CLK, savukārt griezes moments ir par 143 NM mazāks nekā Mercedes CLK. Mazākas jaudas dēļ Mazda MX-3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 | 9.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.1 l/100km | 10.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda MX-3 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda MX-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3 litriem mazāks nekā Mercedes CLK, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda MX-3 var ietaupīt 450 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda MX-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.4 litriem mazāks nekā Mercedes CLK. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 720 km kombinētajā ciklā | 620 km kombinētajā ciklā | |
830 km ārpus pilsētas | 830 km ārpus pilsētas | ||
610 km ar reālo patēriņu | 590 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda MX-3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda MX-3) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes CLK) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 520'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes CLK dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 16 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda Xedos 6, Kia RIO, Kia Cerato, Kia Carens | Izmantots arī Mercedes SLK | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda MX-3 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.22 m | 4.57 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.31 m | 1.37 m | |
Mazda MX-3 ir mazāks. Mazda MX-3 ir par 35 cm īsāks nekā Mercedes CLK, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda MX-3 ir par 6 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 135 litri | 420 litri | |
Mercedes CLK ir vairāk vietas bagāžai. Mazda MX-3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 285 litriem mazāks nekā Mercedes CLK. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 10.7 metri | |
Mazda MX-3 apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem mazāks nekā Mercedes CLK, tas nozīmē, ka ar Mazda MX-3 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`430 | 1`850 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1000 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda MX-3 ir
|
Mercedes CLK ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|