Mercedes GL 2006 vs Audi Q7 2009
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 224 ZS | 240 ZS | |
Griezes moments: | 510 NM | 550 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.5 sekundes | 8.5 sekundes | |
Audi Q7 ir dinamiskāka braukšana. Mercedes GL dzinēja jauda ir par 16 ZS mazāka nekā Audi Q7, savukārt griezes moments ir par 40 NM mazāks nekā Audi Q7. Mazākas jaudas dēļ Mercedes GL sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.8 | 9.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.9 l/100km | 11.2 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Mercedes GL degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Audi Q7, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mercedes GL var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Mercedes GL degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Audi Q7. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 100 litri | 100 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1020 km kombinētajā ciklā | 1090 km kombinētajā ciklā | |
1250 km ārpus pilsētas | 1280 km ārpus pilsētas | ||
910 km ar reālo patēriņu | 890 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 198 mm | 205 mm | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.09 m | 5.09 m | |
Platums: | 1.92 m | 1.98 m | |
Augstums: | 1.84 m | 1.74 m | |
Mercedes GL un Audi Q7 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 620 litri | 775 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2300 litri | 2035 litri | |
Mercedes GL bagāžas nodalījuma tilpums ir par 155 litriem mazāks nekā Audi Q7. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mercedes GL (par 265 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 12.1 metri | 12 metri | |
Mercedes GL apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Audi Q7. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 3`150 | 3`200 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 13 600 | 15 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes GL ir
|
Audi Q7 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|