Mercedes Vito 1999 vs Hyundai H1 1998
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.3 Benzīns | 2.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 143 ZS | 112 ZS | |
Griezes moments: | 215 NM | 181 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.2 sekundes | 22.3 sekundes | |
Mercedes Vito ir dinamiskāks braukšanā. Mercedes Vito dzinēja jauda ir par 31 ZS lielāka nekā Hyundai H1, savukārt griezes moments ir par 34 NM lielāks nekā Hyundai H1. Pateicoties lielākai jaudai Mercedes Vito sasniedz 100 km/h ātrumu par 8.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.9 | 13.2 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mercedes Vito ir labāka izvēle. Mercedes Vito degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem mazāks nekā Hyundai H1, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mercedes Vito var ietaupīt 195 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 78 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 650 km kombinētajā ciklā | 490 km kombinētajā ciklā | |
830 km ārpus pilsētas | 610 km ārpus pilsētas | ||
Mercedes Vito ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mercedes Vito) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Hyundai H1) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 630'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes Vito dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 21 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mercedes E klase, Mercedes ML | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.66 m | 4.70 m | |
Platums: | 1.88 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.84 m | 1.89 m | |
Mercedes Vito ir par 4 cm īsāks nekā Hyundai H1, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Mercedes Vito ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 364 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 3295 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 12.4 metri | nav datu | |
Pilna masa (kg): | 2`000 | 2`550 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2000 | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes Vito ir
|
Hyundai H1 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|