Mercedes Vito 1996 vs Mazda MPV 1996
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.3 Benzīns | 2.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 143 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 210 NM | 277 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.5 sekundes | 16.4 sekundes | |
Mercedes Vito ir dinamiskāks braukšanā. Mercedes Vito dzinēja jauda ir par 28 ZS lielāka nekā Mazda MPV, taču griezes moments ir par 67 NM mazāks nekā Mazda MPV. Pateicoties lielākai jaudai Mercedes Vito sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.6 | 8.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda MPV ir labāka izvēle. Mercedes Vito degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.7 litriem lielāks nekā Mazda MPV, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mercedes Vito var nākties iegādāties par 405 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 78 litri | 74 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 670 km kombinētajā ciklā | 830 km kombinētajā ciklā | |
Mazda MPV ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mercedes Vito) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mazda MPV) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mercedes E klase, Mercedes ML | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mercedes Vito dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.66 m | 4.67 m | |
Platums: | 1.88 m | 1.83 m | |
Augstums: | 1.84 m | 1.75 m | |
Mercedes Vito ir par 1 cm īsāks nekā Mazda MPV, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Mercedes Vito ir par 9 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | nav datu | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 282 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 282 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1060 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 12.4 metri | nav datu | |
Pilna masa (kg): | 2`000 | 2`370 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1600 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes Vito ir
|
Mazda MPV ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|