Nissan Almera 2002 vs Mazda 3 2003
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 116 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 163 NM | 145 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes | 11 sekundes | |
Nissan Almera ir dinamiskāks braukšanā. Nissan Almera dzinēja jauda ir par 11 ZS lielāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 18 NM lielāks nekā Mazda 3. Pateicoties lielākai jaudai Nissan Almera sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.5 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.0 l/100km | 7.8 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Nissan Almera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Nissan Almera var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Nissan Almera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Mazda 3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 800 km kombinētajā ciklā | 760 km kombinētajā ciklā | |
1010 km ārpus pilsētas | 910 km ārpus pilsētas | ||
750 km ar reālo patēriņu | 700 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Nissan Primera, Nissan Almera Tino, Nissan Sentra | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Mazda Xedos 6, Mazda MX-3, Kia RIO, Kia Cerato, Kia Carens | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 3 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mazda 3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.20 m | 4.49 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.46 m | |
Nissan Almera ir mazāks. Nissan Almera ir par 29 cm īsāks nekā Mazda 3, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Nissan Almera ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 355 litri | 413 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1020 litri | 675 litri | |
Nissan Almera bagāžas nodalījuma tilpums ir par 58 litriem mazāks nekā Mazda 3. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Nissan Almera (par 345 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.3 metri | |
Nissan Almera apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Mazda 3. | |||
Pilna masa (kg): | 1`735 | 1`675 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | augsta | |
Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Nissan Almera nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 1000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 9.2/10 | 8.2/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Almera ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|