LatviešuEnglishEspañol

Nissan Primera 2004 vs Skoda Octavia 2004

 
Nissan Primera
2004 - 2006
Skoda Octavia
2004 - 2009
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.9 Dīzelis2.0 Dīzelis

Jauda un dinamika

Jauda: 120 ZS140 ZS
Griezes moments: 270 NM320 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11 sekundes9.6 sekundes
Skoda Octavia ir dinamiskāka braukšana.
Nissan Primera dzinēja jauda ir par 20 ZS mazāka nekā Skoda Octavia, savukārt griezes moments ir par 50 NM mazāks nekā Skoda Octavia. Mazākas jaudas dēļ Nissan Primera sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 5.75.5
Reālais degvielas patēriņš: 6.1 l/100km6.2 l/100km
Pēc ražotāja specifikācijas Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Skoda Octavia, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Nissan Primera var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas.
Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Skoda Octavia.
Degvielas bākas tilpums: 62 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1080 km kombinētajā ciklā1000 km kombinētajā ciklā
1290 km ārpus pilsētas1190 km ārpus pilsētas
1010 km ar reālo patēriņu880 km ar reālo patēriņu
Nissan Primera ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Izmēri

Garums: 4.57 m4.57 m
Platums: 1.76 m1.77 m
Augstums: 1.48 m1.46 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Nissan Primera un Skoda Octavia garums ir praktiski vienāds.
Bagāžnieka tilpums: 450 litri560 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1812 litri1350 litri
Nissan Primera bagāžas nodalījuma tilpums ir par 110 litriem mazāks nekā Skoda Octavia. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Nissan Primera (par 462 litriem).
Apgriešanās diametrs: 11.2 metri10.2 metri
Nissan Primera apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā Skoda Octavia, tas nozīmē, ka ar Nissan Primera var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`9401`995
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zema

vidēja
Skoda Octavia ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Nissan Primera nopietni defekti konstatēti apmēram 115 procentos gadījumu biežāk nekā Skoda Octavia, attiecīgi Skoda Octavia kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 12002000
Priekšrocības un trūkumi: Nissan Primera ir
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Skoda Octavia ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • labāka manevrētspēja
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]