Nissan Primera 2004 vs Skoda Octavia 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 9.6 sekundes | |
Skoda Octavia ir dinamiskāka braukšana. Nissan Primera dzinēja jauda ir par 20 ZS mazāka nekā Skoda Octavia, savukārt griezes moments ir par 50 NM mazāks nekā Skoda Octavia. Mazākas jaudas dēļ Nissan Primera sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 | 5.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.1 l/100km | 6.2 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Skoda Octavia, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Nissan Primera var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Skoda Octavia. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1080 km kombinētajā ciklā | 1000 km kombinētajā ciklā | |
1290 km ārpus pilsētas | 1190 km ārpus pilsētas | ||
1010 km ar reālo patēriņu | 880 km ar reālo patēriņu | ||
Nissan Primera ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.57 m | 4.57 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.46 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Nissan Primera un Skoda Octavia garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 450 litri | 560 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1812 litri | 1350 litri | |
Nissan Primera bagāžas nodalījuma tilpums ir par 110 litriem mazāks nekā Skoda Octavia. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Nissan Primera (par 462 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10.2 metri | |
Nissan Primera apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā Skoda Octavia, tas nozīmē, ka ar Nissan Primera var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`940 | 1`995 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
Skoda Octavia ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Nissan Primera nopietni defekti konstatēti apmēram 115 procentos gadījumu biežāk nekā Skoda Octavia, attiecīgi Skoda Octavia kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Primera ir
|
Skoda Octavia ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|