Nissan Primera 2004 vs Ford Mondeo 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Divrindu ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 245 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 12.9 sekundes | |
Nissan Primera ir dinamiskāks braukšanā. Nissan Primera dzinēja jauda ir par 30 ZS lielāka nekā Ford Mondeo, savukārt griezes moments ir par 25 NM lielāks nekā Ford Mondeo. Pateicoties lielākai jaudai Nissan Primera sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 | 5.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.1 l/100km | 6.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Nissan Primera ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Ford Mondeo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Nissan Primera var ietaupīt 30 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Ford Mondeo. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 56 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1080 km kombinētajā ciklā | 940 km kombinētajā ciklā | |
1290 km ārpus pilsētas | 1210 km ārpus pilsētas | ||
1010 km ar reālo patēriņu | 860 km ar reālo patēriņu | ||
Nissan Primera ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Nissan Primera dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Volvo V40, Renault Laguna, Renault Scenic, Volvo S40, Mitsubishi Carisma | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Nissan Primera varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Ford Mondeo dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.57 m | 4.73 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.43 m | |
Nissan Primera ir mazāks, bet augstāks. Nissan Primera ir par 16 cm īsāks nekā Ford Mondeo, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Nissan Primera ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 450 litri | 500 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1812 litri | 1370 litri | |
Nissan Primera bagāžas nodalījuma tilpums ir par 50 litriem mazāks nekā Ford Mondeo. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Nissan Primera (par 442 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 11.1 metri | |
Nissan Primera apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Ford Mondeo. | |||
Pilna masa (kg): | 1`940 | 1`980 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
Ford Mondeo ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Nissan Primera nopietni defekti konstatēti apmēram 135 procentos gadījumu biežāk nekā Ford Mondeo, attiecīgi Ford Mondeo kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 1600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Primera ir
|
Ford Mondeo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|