Nissan Primera 2002 vs Volkswagen Jetta 2005
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 192 NM | 200 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.8 sekundes | 9.2 sekundes | |
Volkswagen Jetta ir dinamiskāka braukšana. Nissan Primera dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā Volkswagen Jetta, savukārt griezes moments ir par 8 NM mazāks nekā Volkswagen Jetta. Mazākas jaudas dēļ Nissan Primera sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.7 | 8.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.8 l/100km | 8.9 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Volkswagen Jetta, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Nissan Primera var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Volkswagen Jetta. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 710 km kombinētajā ciklā | 680 km kombinētajā ciklā | |
890 km ārpus pilsētas | 870 km ārpus pilsētas | ||
700 km ar reālo patēriņu | 610 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volkswagen Jetta dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Nissan X-Trail, Nissan Serena, Nissan Sentra | Izmantots vismaz citiem 9 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Golf, Audi A3, Seat Altea, Seat Leon | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Volkswagen Jetta dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.57 m | 4.55 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.46 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Nissan Primera ir par 2 cm garāks nekā Volkswagen Jetta, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Nissan Primera ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 450 litri | 527 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1812 litri | nav datu | |
Volkswagen Jetta ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Nissan Primera bagāžas nodalījuma tilpums ir par 77 litriem mazāks nekā Volkswagen Jetta. Tas varētu liecināt, ka Nissan Primera vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`810 | 1`910 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1400 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Primera ir
|
Volkswagen Jetta ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|