Nissan Primera 1999 vs Ford EcoSport 2012
Virsbūve: | Hečbeks | Apvidus | |
---|---|---|---|
Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 114 ZS | 122 ZS | |
Griezes moments: | 158 NM | 148 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 12.5 sekundes | |
Nissan Primera ir dinamiskāks braukšanā. Nissan Primera dzinēja jauda ir par 8 ZS mazāka nekā Ford EcoSport, taču griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā Ford EcoSport. Neskatoties uz mazāku jaudu Nissan Primera sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.4 | 6.6 | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford EcoSport ir labāka izvēle. Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Ford EcoSport, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Nissan Primera var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 810 km kombinētajā ciklā | 780 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
Izmēri | |||
Garums: | 4.52 m | 4.27 m | |
Platums: | 1.72 m | 2.06 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.68 m | |
Nissan Primera ir par 25 cm garāks nekā Ford EcoSport, par 34 cm šaurāks, savukārt augstumā Nissan Primera ir par 27 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 505 litri | 333 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1200 litri | 1238 litri | |
Nissan Primera bagāžas nodalījuma tilpums ir par 172 litriem lielāks nekā Ford EcoSport. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford EcoSport (par 38 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.6 metri | |
Nissan Primera apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Ford EcoSport, tas nozīmē, ka ar Nissan Primera var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`740 | 1`700 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 600 | 9400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Primera ir
|
Ford EcoSport ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|