LatviešuEnglishEspañol

Nissan Primera 1999 vs Ford EcoSport 2012

 
Nissan Primera
1999 - 2002
Ford EcoSport
2012 - 2017
Virsbūve: HečbeksApvidus
Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina.
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.8 Benzīns1.6 Benzīns

Jauda un dinamika

Jauda: 114 ZS122 ZS
Griezes moments: 158 NM148 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11 sekundes12.5 sekundes
Nissan Primera ir dinamiskāks braukšanā.
Nissan Primera dzinēja jauda ir par 8 ZS mazāka nekā Ford EcoSport, taču griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā Ford EcoSport. Neskatoties uz mazāku jaudu Nissan Primera sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.46.6
Degvielas patēriņa ziņā Ford EcoSport ir labāka izvēle.
Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Ford EcoSport, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Nissan Primera var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri52 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 810 km kombinētajā ciklā780 km kombinētajā ciklā
1000 km ārpus pilsētas1000 km ārpus pilsētas

Izmēri

Garums: 4.52 m4.27 m
Platums: 1.72 m2.06 m
Augstums: 1.41 m1.68 m
Nissan Primera ir par 25 cm garāks nekā Ford EcoSport, par 34 cm šaurāks, savukārt augstumā Nissan Primera ir par 27 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 505 litri333 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1200 litri1238 litri
Nissan Primera bagāžas nodalījuma tilpums ir par 172 litriem lielāks nekā Ford EcoSport. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford EcoSport (par 38 litriem).
Apgriešanās diametrs: 11 metri10.6 metri
Nissan Primera apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Ford EcoSport, tas nozīmē, ka ar Nissan Primera var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`7401`700
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
virs vidējās

vidēja
Vidējā cena (€): 6009400
Priekšrocības un trūkumi: Nissan Primera ir
  • dinamiskāks
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
Ford EcoSport ir
  • jaudīgāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]