Nissan Primera 1999 vs Skoda Octavia 2000
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 114 ZS | 102 ZS | |
Griezes moments: | 158 NM | 148 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 11.8 sekundes | |
Nissan Primera ir dinamiskāks braukšanā. Nissan Primera dzinēja jauda ir par 12 ZS lielāka nekā Skoda Octavia, savukārt griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā Skoda Octavia. Pateicoties lielākai jaudai Nissan Primera sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.4 | 7.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.2 l/100km | 7.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Skoda Octavia ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Skoda Octavia, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Nissan Primera var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Skoda Octavia. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 810 km kombinētajā ciklā | 780 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
730 km ar reālo patēriņu | 740 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Skoda Octavia dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Nissan Almera, Nissan Almera Tino, Nissan Sentra | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Volkswagen Polo, Seat Toledo, Seat Ibiza | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Skoda Octavia varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Skoda Octavia dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.52 m | 4.51 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.73 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.43 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Nissan Primera ir par 1 cm garāks nekā Skoda Octavia, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Nissan Primera ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 505 litri | 528 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1200 litri | 1328 litri | |
Skoda Octavia ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Nissan Primera bagāžas nodalījuma tilpums ir par 23 litriem mazāks nekā Skoda Octavia. Tas varētu liecināt, ka Nissan Primera vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Skoda Octavia (par 128 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.8 metri | |
Nissan Primera apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Skoda Octavia. | |||
Pilna masa (kg): | 1`740 | 1`790 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
Skoda Octavia ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Nissan Primera, attiecīgi Skoda Octavia varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 600 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Primera ir
|
Skoda Octavia ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|