Nissan Primera 1999 vs Ford EcoSport 2012
Virsbūve: | Hečbeks | Apvidus | |
---|---|---|---|
Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 181 NM | 186 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 11.5 sekundes | |
Nissan Primera un Ford EcoSport dzinēju jaudas ir vienādas, taču Nissan Primera griezes moments ir par 5 NM mazāks nekā Ford EcoSport. Nissan Primera sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.1 | 8.3 | |
Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Ford EcoSport, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Nissan Primera var ietaupīt 30 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 740 km kombinētajā ciklā | 620 km kombinētajā ciklā | |
960 km ārpus pilsētas | 800 km ārpus pilsētas | ||
Nissan Primera ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.52 m | 4.01 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.67 m | |
Nissan Primera ir par 51 cm garāks nekā Ford EcoSport, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Nissan Primera ir par 26 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 505 litri | 333 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1200 litri | 1238 litri | |
Nissan Primera bagāžas nodalījuma tilpums ir par 172 litriem lielāks nekā Ford EcoSport. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford EcoSport (par 38 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.6 metri | |
Nissan Primera apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Ford EcoSport, tas nozīmē, ka ar Nissan Primera var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`770 | 1`800 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 600 | 9400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Primera ir
|
Ford EcoSport ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|