LatviešuEnglishEspañol

Nissan Primera 1999 vs Ford EcoSport 2012

 
Nissan Primera
1999 - 2002
Ford EcoSport
2012 - 2017
Virsbūve: HečbeksApvidus
Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina.
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.0 Benzīns2.0 Benzīns

Jauda un dinamika

Jauda: 140 ZS140 ZS
Griezes moments: 181 NM186 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 9.6 sekundes11.5 sekundes
Nissan Primera un Ford EcoSport dzinēju jaudas ir vienādas, taču Nissan Primera griezes moments ir par 5 NM mazāks nekā Ford EcoSport. Nissan Primera sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 8.18.3
Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Ford EcoSport, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Nissan Primera var ietaupīt 30 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri52 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 740 km kombinētajā ciklā620 km kombinētajā ciklā
960 km ārpus pilsētas800 km ārpus pilsētas
Nissan Primera ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)Pilnpiedziņa (AWD, 4x4)

Izmēri

Garums: 4.52 m4.01 m
Platums: 1.72 m1.77 m
Augstums: 1.41 m1.67 m
Nissan Primera ir par 51 cm garāks nekā Ford EcoSport, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Nissan Primera ir par 26 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 505 litri333 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1200 litri1238 litri
Nissan Primera bagāžas nodalījuma tilpums ir par 172 litriem lielāks nekā Ford EcoSport. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford EcoSport (par 38 litriem).
Apgriešanās diametrs: 11 metri10.6 metri
Nissan Primera apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Ford EcoSport, tas nozīmē, ka ar Nissan Primera var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`7701`800
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
virs vidējās

vidēja
Vidējā cena (€): 6009400
Priekšrocības un trūkumi: Nissan Primera ir
  • dinamiskāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
Ford EcoSport ir
  • ir 4x4 piedziņa
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]