Nissan Primera 1999 vs Ford EcoSport 2015
Virsbūve: | Hečbeks | Apvidus | |
---|---|---|---|
Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 95 ZS | |
Griezes moments: | 177 NM | 215 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14 sekundes | 14 sekundes | |
Nissan Primera dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā Ford EcoSport, savukārt griezes moments ir par 38 NM mazāks nekā Ford EcoSport. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.5 | 4.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.0 l/100km | 6.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford EcoSport ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.1 litriem lielāks nekā Ford EcoSport, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Nissan Primera var nākties iegādāties par 315 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Ford EcoSport. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 920 km kombinētajā ciklā | 1180 km kombinētajā ciklā | |
1090 km ārpus pilsētas | 1200 km ārpus pilsētas | ||
850 km ar reālo patēriņu | 850 km ar reālo patēriņu | ||
Ford EcoSport ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.52 m | 4.27 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.65 m | |
Nissan Primera ir par 25 cm garāks nekā Ford EcoSport, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Nissan Primera ir par 24 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 505 litri | 333 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1357 litri | 1238 litri | |
Nissan Primera ir lielāka bagāžas ietilpība. Nissan Primera bagāžas nodalījuma tilpums ir par 172 litriem lielāks nekā Ford EcoSport. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Nissan Primera (par 119 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.6 metri | |
Nissan Primera apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Ford EcoSport, tas nozīmē, ka ar Nissan Primera var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`795 | 1`760 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 600 | 9400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Primera ir
|
Ford EcoSport ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|