Nissan Primera 2004 vs Mercedes C klase 2001
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 2.1 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 250 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.1 sekundes | 12.6 sekundes | |
Nissan Primera ir dinamiskāks braukšanā. Nissan Primera dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Mercedes C klase, savukārt griezes moments ir par 20 NM lielāks nekā Mercedes C klase. Pateicoties lielākai jaudai Nissan Primera sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 | 6.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā Nissan Primera ir labāka izvēle. Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Mercedes C klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Nissan Primera var ietaupīt 150 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1080 km kombinētajā ciklā | 920 km kombinētajā ciklā | |
1290 km ārpus pilsētas | 1140 km ārpus pilsētas | ||
Nissan Primera ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Nissan Primera) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes C klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Volvo V40, Renault Laguna, Renault Scenic, Volvo S40, Mitsubishi Carisma | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mercedes E klase, Mercedes Vito | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Nissan Primera varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mercedes C klase dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.68 m | 4.54 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.73 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.46 m | |
Nissan Primera ir lielāks. Nissan Primera ir par 14 cm garāks nekā Mercedes C klase, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Nissan Primera ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 465 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1670 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10.8 metri | |
Nissan Primera apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Mercedes C klase. | |||
Pilna masa (kg): | 1`995 | 1`500 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
Mercedes C klase ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Nissan Primera nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Mercedes C klase, attiecīgi Mercedes C klase kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 1600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Primera ir
|
Mercedes C klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|