Nissan Primera 1995 vs Honda Civic 1996
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 160 ZS | |
Griezes moments: | 181 NM | 153 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.5 sekundes | 8.1 sekundes | |
Honda Civic ir dinamiskāka braukšana. Nissan Primera dzinēja jauda ir par 20 ZS mazāka nekā Honda Civic, taču griezes moments ir par 28 NM lielāks nekā Honda Civic. Mazākas jaudas dēļ Nissan Primera sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.5 | 8.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.0 l/100km | 8.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Honda Civic ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Honda Civic, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Nissan Primera var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem lielāks nekā Honda Civic. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 700 km kombinētajā ciklā | 530 km kombinētajā ciklā | |
920 km ārpus pilsētas | 650 km ārpus pilsētas | ||
600 km ar reālo patēriņu | 530 km ar reālo patēriņu | ||
Nissan Primera ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Nissan Almera Tino, Nissan Serena | Izmantots arī Honda CRX | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Nissan Primera varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Nissan Primera dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.52 m | 4.46 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.39 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Nissan Primera ir par 6 cm garāks nekā Honda Civic, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Nissan Primera ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 335 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
490 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10 metri | |
Nissan Primera apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā Honda Civic, tas nozīmē, ka ar Nissan Primera var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`795 | 1`690 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | vidēja | virs vidējās | |
Honda Civic ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Nissan Primera nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Honda Civic, attiecīgi Honda Civic kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Primera ir
|
Honda Civic ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|