Nissan Primera 2002 vs Peugeot 407 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.7 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 109 ZS | 117 ZS | |
Griezes moments: | 144 NM | 163 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.6 sekundes | 11.3 sekundes | |
Peugeot 407 ir dinamiskāka braukšana. Nissan Primera dzinēja jauda ir par 8 ZS mazāka nekā Peugeot 407, savukārt griezes moments ir par 19 NM mazāks nekā Peugeot 407. Mazākas jaudas dēļ Nissan Primera sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.2 | 7.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.2 l/100km | 8.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Nissan Primera ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Peugeot 407, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Nissan Primera var ietaupīt 105 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem mazāks nekā Peugeot 407. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 66 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 860 km kombinētajā ciklā | 830 km kombinētajā ciklā | |
1030 km ārpus pilsētas | 1100 km ārpus pilsētas | ||
860 km ar reālo patēriņu | 770 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Citroen C5, Citroen Xsara Picasso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.57 m | 4.68 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.45 m | |
Nissan Primera ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Nissan Primera ir par 11 cm īsāks nekā Peugeot 407, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Nissan Primera ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 450 litri | 407 litri | |
Nissan Primera ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Nissan Primera bagāžas nodalījuma tilpums ir par 43 litriem lielāks nekā Peugeot 407. Iespējams, Peugeot 407 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 12 metri | |
Nissan Primera apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Peugeot 407, tas nozīmē, ka ar Nissan Primera var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`800 | 1`980 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zema | zema | |
Peugeot 407 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Nissan Primera, attiecīgi Peugeot 407 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Primera ir
|
Peugeot 407 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|