Nissan Primera 2002 vs Peugeot 407 2004
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 192 NM | 190 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | 10.9 sekundes | |
Nissan Primera dzinēja jauda ir par 4 ZS lielāka nekā Peugeot 407, savukārt griezes moments ir par 2 NM lielāks nekā Peugeot 407. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.8 | 8.7 | |
Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Peugeot 407, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Nissan Primera var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 66 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 700 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
880 km ārpus pilsētas | 1030 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 407 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 407 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Nissan X-Trail, Nissan Serena, Nissan Sentra | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Peugeot 206, Citroen Xsara Picasso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 407 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.57 m | 4.68 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.45 m | |
Nissan Primera ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Nissan Primera ir par 11 cm īsāks nekā Peugeot 407, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Nissan Primera ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 450 litri | 407 litri | |
Nissan Primera ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Nissan Primera bagāžas nodalījuma tilpums ir par 43 litriem lielāks nekā Peugeot 407. Iespējams, Peugeot 407 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 12 metri | |
Nissan Primera apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Peugeot 407, tas nozīmē, ka ar Nissan Primera var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`910 | 1`998 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zema | zema | |
Peugeot 407 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Nissan Primera, attiecīgi Peugeot 407 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Primera ir
|
Peugeot 407 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|