Nissan Primera 2004 vs Skoda Octavia 2004
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 109 ZS | 102 ZS | |
Griezes moments: | 144 NM | 148 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.6 sekundes | 12.3 sekundes | |
Skoda Octavia ir dinamiskāka braukšana. Nissan Primera dzinēja jauda ir par 7 ZS lielāka nekā Skoda Octavia, taču griezes moments ir par 4 NM mazāks nekā Skoda Octavia. Neskatoties uz lielāku jaudu Nissan Primera sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.2 | 7.2 | |
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 860 km kombinētajā ciklā | 760 km kombinētajā ciklā | |
1030 km ārpus pilsētas | 960 km ārpus pilsētas | ||
780 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
Nissan Primera ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Skoda Octavia dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Volkswagen Polo, Seat Toledo, Seat Ibiza | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Skoda Octavia varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Skoda Octavia dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.57 m | 4.57 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.46 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Nissan Primera un Skoda Octavia garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 450 litri | 560 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1350 litri | |
Skoda Octavia ir vairāk vietas bagāžai. Nissan Primera bagāžas nodalījuma tilpums ir par 110 litriem mazāks nekā Skoda Octavia. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10.2 metri | |
Nissan Primera apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā Skoda Octavia, tas nozīmē, ka ar Nissan Primera var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`800 | 1`915 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
Skoda Octavia ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Nissan Primera nopietni defekti konstatēti apmēram 115 procentos gadījumu biežāk nekā Skoda Octavia, attiecīgi Skoda Octavia kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1400 | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Primera ir
|
Skoda Octavia ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|