Opel Astra 2015 vs Mazda 3 2016
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.5 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 245 NM | 150 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.3 sekundes | n/a sekundes | |
Opel Astra dzinēja jauda ir par 50 ZS lielāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 95 NM lielāks nekā Mazda 3. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.5 | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 48 litri | 51 litri | |
680 km ar reālo patēriņu | 790 km ar reālo patēriņu | ||
Izmēri | |||
Garums: | 4.37 m | 4.58 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.45 m | |
Opel Astra ir par 21 cm īsāks nekā Mazda 3, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Opel Astra ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 370 litri | 419 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1210 litri | nav datu | |
Mazda 3 ir vairāk vietas bagāžai. Opel Astra bagāžas nodalījuma tilpums ir par 49 litriem mazāks nekā Mazda 3. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | 10.6 metri | |
Opel Astra apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar Opel Astra var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`820 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | zema | |
Opel Astra ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 3 nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Astra, attiecīgi Opel Astra kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 8600 | 13 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Astra ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|