LatviešuEnglishEspañol

Opel Astra 1998 vs Hyundai i30 2012

 
Opel Astra
1998 - 2000
Hyundai i30
2012 - 2015
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.2 Benzīns1.4 Benzīns

Jauda un dinamika

Jauda: 65 ZS100 ZS
Griezes moments: 110 NM137 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 16 sekundes13.2 sekundes
Hyundai i30 ir dinamiskāka braukšana.
Opel Astra dzinēja jauda ir par 35 ZS mazāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 27 NM mazāks nekā Hyundai i30. Mazākas jaudas dēļ Opel Astra sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.8 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.16.0
Reālais degvielas patēriņš: 6.7 l/100km7.3 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Opel Astra ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji.
Pēc ražotāja specifikācijas Opel Astra degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Astra var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas.
Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Opel Astra degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Hyundai i30.
Degvielas bākas tilpums: 52 litri53 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 850 km kombinētajā ciklā880 km kombinētajā ciklā
1040 km ārpus pilsētas1080 km ārpus pilsētas
770 km ar reālo patēriņu720 km ar reālo patēriņu

Izmēri

Garums: 4.11 m4.30 m
Platums: 1.71 m1.78 m
Augstums: 1.42 m1.47 m
Opel Astra ir mazāks.
Opel Astra ir par 19 cm īsāks nekā Hyundai i30, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā Opel Astra ir par 5 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 370 litri378 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1180 litri1316 litri
Opel Astra bagāžas nodalījuma tilpums ir par 8 litriem mazāks nekā Hyundai i30. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 136 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.8 metri10.6 metri
Opel Astra apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Hyundai i30.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`5151`820
Drošība:
Kvalitāte:
vidēja

zem vidējās
Vidējā cena (€): 10004600
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: 7.5/10 9.0/10
Priekšrocības un trūkumi: Opel Astra ir
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
Hyundai i30 ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • augstāka drošība
  • augstāks novērtējums lietotāju atsauksmēs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]