Opel Astra 2012 vs Ford Focus 2014
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Gāze | 1.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.2 sekundes | 8.9 sekundes | |
Ford Focus ir dinamiskāka braukšana. Opel Astra dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā Ford Focus, savukārt griezes moments ir par 40 NM mazāks nekā Ford Focus. Mazākas jaudas dēļ Opel Astra sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 | 5.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.2 l/100km | 7.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Opel Astra ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Opel Astra degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Ford Focus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Astra var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Opel Astra degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Ford Focus. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 56 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 930 km kombinētajā ciklā | 930 km kombinētajā ciklā | |
1140 km ārpus pilsētas | 1170 km ārpus pilsētas | ||
900 km ar reālo patēriņu | 740 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Opel Astra dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Opel Zafira, Opel Meriva, Opel Insignia, Opel Mokka | Izmantots arī Ford C-Max | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Opel Astra varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Opel Astra dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.42 m | 4.36 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.51 m | 1.48 m | |
Opel Astra ir par 6 cm garāks nekā Ford Focus, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Opel Astra ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 370 litri | 362 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1235 litri | 1062 litri | |
Opel Astra bagāžas nodalījuma tilpums ir par 8 litriem lielāks nekā Ford Focus. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Opel Astra (par 173 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 11 metri | |
Opel Astra apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Ford Focus, tas nozīmē, ka ar Opel Astra var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`900 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | zem vidējās | |
Opel Astra ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford Focus nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Astra, attiecīgi Opel Astra kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 5000 | 6400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Astra ir
|
Ford Focus ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|