Opel Astra 2006 vs Mazda MX-5 2006
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 105 ZS | 126 ZS | |
Griezes moments: | 150 NM | 167 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.1 sekundes | 9.6 sekundes | |
Mazda MX-5 ir dinamiskāka braukšana. Opel Astra dzinēja jauda ir par 21 ZS mazāka nekā Mazda MX-5, savukārt griezes moments ir par 17 NM mazāks nekā Mazda MX-5. Mazākas jaudas dēļ Opel Astra sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.0 | 7.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.3 l/100km | 8.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Opel Astra ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Opel Astra degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Mazda MX-5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Opel Astra var ietaupīt 45 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Opel Astra degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Mazda MX-5. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 52 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 740 km kombinētajā ciklā | 680 km kombinētajā ciklā | |
890 km ārpus pilsētas | 860 km ārpus pilsētas | ||
710 km ar reālo patēriņu | 600 km ar reālo patēriņu | ||
Opel Astra ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Opel Astra) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mazda MX-5) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 380'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Opel Zafira, Opel Vectra, Opel Meriva | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.48 m | 4.00 m | |
Platums: | 1.83 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.26 m | |
Opel Astra ir lielāks. Opel Astra ir par 48 cm garāks nekā Mazda MX-5, par 11 cm platāks, savukārt augstumā Opel Astra ir par 15 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 205 litri | 150 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
440 litri | nav datu | |
Opel Astra ir lielāka bagāžas ietilpība. Opel Astra bagāžas nodalījuma tilpums ir par 55 litriem lielāks nekā Mazda MX-5. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10 metri | |
Opel Astra apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem lielāks nekā Mazda MX-5, tas nozīmē, ka ar Opel Astra var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`865 | 1`355 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | augsta | |
Mazda MX-5 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Opel Astra nopietni defekti konstatēti apmēram 70 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda MX-5, attiecīgi Mazda MX-5 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2200 | 5400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Astra ir
|
Mazda MX-5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|