Opel Omega 2000 vs Citroen C5 2001
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 280 NM | 250 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13 sekundes | 11.6 sekundes | |
Opel Omega dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Citroen C5, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Citroen C5. Neskatoties uz lielāku jaudu Opel Omega sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.3 | 5.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.1 l/100km | 6.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem lielāks nekā Citroen C5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Omega var nākties iegādāties par 240 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Citroen C5. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 66 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1020 km kombinētajā ciklā | 1150 km kombinētajā ciklā | |
1290 km ārpus pilsētas | 1430 km ārpus pilsētas | ||
1050 km ar reālo patēriņu | 1040 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Citroen C5) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Opel Omega) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 560'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Citroen C5 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Frontera, Opel Sintra | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Suzuki Grand Vitara, Peugeot 607 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen C5 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.90 m | 4.76 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.52 m | |
Opel Omega ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Opel Omega ir par 14 cm garāks nekā Citroen C5, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Opel Omega ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 540 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1800 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11.4 metri | |
Opel Omega apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Citroen C5, tas nozīmē, ka ar Opel Omega var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`265 | 1`500 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | Opel Omega ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Citroen C5 nopietni defekti konstatēti apmēram 470 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Omega, attiecīgi Opel Omega kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 1200 | 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Omega ir
|
Citroen C5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|