Opel Omega 1999 vs Toyota Corolla 2002
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 227 NM | 215 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10 sekundes | 12.6 sekundes | |
Opel Omega ir dinamiskāks braukšanā. Opel Omega dzinēja jauda ir par 80 ZS lielāka nekā Toyota Corolla, savukārt griezes moments ir par 12 NM lielāks nekā Toyota Corolla. Pateicoties lielākai jaudai Opel Omega sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.5 | 5.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.5 l/100km | 6.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Corolla ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4.6 litriem lielāks nekā Toyota Corolla, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Omega var nākties iegādāties par 690 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4.4 litriem lielāks nekā Toyota Corolla. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 710 km kombinētajā ciklā | 930 km kombinētajā ciklā | |
930 km ārpus pilsētas | 1100 km ārpus pilsētas | ||
710 km ar reālo patēriņu | 900 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota Corolla ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota Corolla) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Opel Omega) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Vectra, Opel Calibra | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota RAV4, Toyota Corolla Verso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Corolla varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Opel Omega dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.90 m | 4.38 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.50 m | |
Opel Omega ir lielāks. Opel Omega ir par 52 cm garāks nekā Toyota Corolla, par 7 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 540 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1800 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.2 metri | |
Opel Omega apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Toyota Corolla, tas nozīmē, ka ar Opel Omega var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`280 | 1`300 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | augsta | |
Toyota Corolla ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Opel Omega nopietni defekti konstatēti apmēram 225 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Corolla, attiecīgi Toyota Corolla kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Omega ir
|
Toyota Corolla ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|