Opel Omega 1997 vs SAAB 9-5 1997
Virsbūve: | Universāls | Sedans | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 100 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 205 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 16.5 sekundes | 9.8 sekundes | |
SAAB 9-5 ir dinamiskāka braukšana. Opel Omega dzinēja jauda ir par 50 ZS mazāka nekā SAAB 9-5, savukārt griezes moments ir par 35 NM mazāks nekā SAAB 9-5. Mazākas jaudas dēļ Opel Omega sasniedz 100 km/h ātrumu par 6.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.2 | 9.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.7 l/100km | 9.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Opel Omega ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem mazāks nekā SAAB 9-5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Opel Omega var ietaupīt 300 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem mazāks nekā SAAB 9-5. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 75 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1040 km kombinētajā ciklā | 810 km kombinētajā ciklā | |
1250 km ārpus pilsētas | 1100 km ārpus pilsētas | ||
970 km ar reālo patēriņu | 810 km ar reālo patēriņu | ||
Opel Omega ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (SAAB 9-5) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Opel Omega) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 460'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Opel Omega dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 3 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Opel Vectra | Izmantots arī SAAB 9-3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā SAAB 9-5 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.82 m | 4.80 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.79 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.45 m | |
Opel Omega ir par 2 cm garāks nekā SAAB 9-5, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Opel Omega ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 540 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1800 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.8 metri | |
Opel Omega apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā SAAB 9-5. | |||
Pilna masa (kg): | 2`265 | 1`800 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zema | augsta | |
SAAB 9-5 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Opel Omega nopietni defekti konstatēti apmēram 195 procentos gadījumu biežāk nekā SAAB 9-5, attiecīgi SAAB 9-5 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Omega ir
|
SAAB 9-5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|