Opel Omega 1997 vs Volvo V70 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 100 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 205 NM | 290 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 16.5 sekundes | 10.2 sekundes | |
Volvo V70 ir dinamiskāka braukšana. Opel Omega dzinēja jauda ir par 40 ZS mazāka nekā Volvo V70, savukārt griezes moments ir par 85 NM mazāks nekā Volvo V70. Mazākas jaudas dēļ Opel Omega sasniedz 100 km/h ātrumu par 6.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.2 | 6.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.7 l/100km | 6.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volvo V70 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Volvo V70, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Omega var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Volvo V70. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 68 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1040 km kombinētajā ciklā | 1070 km kombinētajā ciklā | |
1250 km ārpus pilsētas | 1360 km ārpus pilsētas | ||
970 km ar reālo patēriņu | 1060 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volvo V70) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Opel Omega) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 460'000 km | 560'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volvo V70 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 3 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Opel Vectra | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Volvo S80, Volvo 850, Volvo S70 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Volvo V70 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.82 m | 4.72 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.41 m | |
Opel Omega ir lielāks. Opel Omega ir par 10 cm garāks nekā Volvo V70, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Opel Omega ir par 9 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 540 litri | 420 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1800 litri | 1580 litri | |
Opel Omega ir lielāka bagāžas ietilpība. Opel Omega bagāžas nodalījuma tilpums ir par 120 litriem lielāks nekā Volvo V70. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Opel Omega (par 220 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.2 metri | |
Opel Omega apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Volvo V70, tas nozīmē, ka ar Opel Omega var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`265 | 2`000 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1000 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Omega ir
|
Volvo V70 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|