Opel Omega 1997 vs Volvo S70 1997
Virsbūve: | Universāls | Sedans | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 126 ZS | |
Griezes moments: | 185 NM | 170 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.5 sekundes | 11.7 sekundes | |
Opel Omega ir dinamiskāks braukšanā. Opel Omega dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Volvo S70, savukārt griezes moments ir par 15 NM lielāks nekā Volvo S70. Pateicoties lielākai jaudai Opel Omega sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.7 | 10.0 | |
Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Volvo S70, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Opel Omega var ietaupīt 45 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 770 km kombinētajā ciklā | 700 km kombinētajā ciklā | |
1020 km ārpus pilsētas | 860 km ārpus pilsētas | ||
Opel Omega ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volvo S70) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Opel Omega) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Opel Astra, Opel Vectra, Opel Calibra | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Volvo V70, Volvo 850 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Opel Omega varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.82 m | 4.72 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.39 m | |
Opel Omega ir lielāks. Opel Omega ir par 10 cm garāks nekā Volvo S70, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Opel Omega ir par 11 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 540 litri | 470 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1800 litri | nav datu | |
Opel Omega ir lielāka bagāžas ietilpība. Opel Omega bagāžas nodalījuma tilpums ir par 70 litriem lielāks nekā Volvo S70. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.2 metri | |
Opel Omega apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Volvo S70, tas nozīmē, ka ar Opel Omega var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`125 | 1`890 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | zema | |
Opel Omega ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volvo S70 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Omega, attiecīgi Opel Omega kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Omega ir
|
Volvo S70 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|