Opel Omega 1997 vs Volvo S70 1999
Virsbūve: | Universāls | Sedans | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 2.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 227 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10 sekundes | 9.9 sekundes | |
Opel Omega dzinēja jauda ir par 30 ZS lielāka nekā Volvo S70, savukārt griezes moments ir par 7 NM lielāks nekā Volvo S70. Neskatoties uz lielāku jaudu Opel Omega sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.0 | 8.6 | |
Degvielas patēriņa ziņā Volvo S70 ir labāka izvēle. Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.4 litriem lielāks nekā Volvo S70, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Omega var nākties iegādāties par 360 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 68 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 680 km kombinētajā ciklā | 790 km kombinētajā ciklā | |
900 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
Volvo S70 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volvo S70) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Opel Omega) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 560'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Vectra, Opel Calibra | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Volvo V70, Volvo S80, Volvo S60, Volvo S40, Volvo V50 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Volvo S70 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.82 m | 4.72 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.39 m | |
Opel Omega ir lielāks. Opel Omega ir par 10 cm garāks nekā Volvo S70, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Opel Omega ir par 11 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 540 litri | 470 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1800 litri | nav datu | |
Opel Omega ir lielāka bagāžas ietilpība. Opel Omega bagāžas nodalījuma tilpums ir par 70 litriem lielāks nekā Volvo S70. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.2 metri | |
Opel Omega apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Volvo S70, tas nozīmē, ka ar Opel Omega var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`280 | 1`600 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | zema | |
Opel Omega ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volvo S70 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Omega, attiecīgi Opel Omega kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Omega ir
|
Volvo S70 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|