Opel Omega 1997 vs SAAB 9-5 1997
Virsbūve: | Universāls | Sedans | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 2.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 227 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10 sekundes | 8.5 sekundes | |
SAAB 9-5 ir dinamiskāka braukšana. Opel Omega un SAAB 9-5 dzinēju jaudas ir vienādas, taču Opel Omega griezes moments ir par 53 NM mazāks nekā SAAB 9-5. Opel Omega sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.0 | 9.6 | |
Degvielas patēriņa ziņā SAAB 9-5 ir labāka izvēle. Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem lielāks nekā SAAB 9-5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Omega var nākties iegādāties par 210 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 75 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 680 km kombinētajā ciklā | 780 km kombinētajā ciklā | |
900 km ārpus pilsētas | 1040 km ārpus pilsētas | ||
SAAB 9-5 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (SAAB 9-5) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Opel Omega) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 320'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Opel Omega dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Vectra, Opel Calibra | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.82 m | 4.80 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.79 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.45 m | |
Opel Omega ir par 2 cm garāks nekā SAAB 9-5, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Opel Omega ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 540 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1800 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.8 metri | |
Opel Omega apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā SAAB 9-5. | |||
Pilna masa (kg): | 2`280 | 1`800 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zema | augsta | |
SAAB 9-5 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Opel Omega nopietni defekti konstatēti apmēram 195 procentos gadījumu biežāk nekā SAAB 9-5, attiecīgi SAAB 9-5 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Omega ir
|
SAAB 9-5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|