Opel Omega 1997 vs SAAB 9-5 1999
Virsbūve: | Universāls | Sedans | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 3.0 Benzīns | 3.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 211 ZS | 200 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 310 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.3 sekundes | 8.9 sekundes | |
SAAB 9-5 ir dinamiskāka braukšana. Opel Omega dzinēja jauda ir par 11 ZS lielāka nekā SAAB 9-5, taču griezes moments ir par 40 NM mazāks nekā SAAB 9-5. Neskatoties uz lielāku jaudu Opel Omega sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 12.1 | 11.1 | |
Degvielas patēriņa ziņā SAAB 9-5 ir labāka izvēle. Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā SAAB 9-5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Omega var nākties iegādāties par 150 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 75 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 610 km kombinētajā ciklā | 670 km kombinētajā ciklā | |
870 km ārpus pilsētas | 920 km ārpus pilsētas | ||
SAAB 9-5 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (SAAB 9-5) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Opel Omega) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 530'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Opel Omega dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Opel Sintra | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Opel Omega varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.82 m | 4.80 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.79 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.45 m | |
Opel Omega ir par 2 cm garāks nekā SAAB 9-5, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Opel Omega ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 540 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1800 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.8 metri | |
Opel Omega apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā SAAB 9-5. | |||
Pilna masa (kg): | 2`280 | 1`800 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zema | augsta | |
SAAB 9-5 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Opel Omega nopietni defekti konstatēti apmēram 195 procentos gadījumu biežāk nekā SAAB 9-5, attiecīgi SAAB 9-5 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Omega ir
|
SAAB 9-5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|